Есе на тема "Как прекарах лято"

Есе на тема

Може би лятото - най-любимото време на учениците на годината, защото идва време за почивка. Ние сме девет месеца да научите как да се насладите на красивата лятно време, а останалата част от класовете. Това лято е бил специален за мен.

Това лято беше много зает, за мен. Аз почти не си седят вкъщи и едва успя да се работи, ние сме помолени да прочетете по време на празниците. Благодарен съм на родителите и приятелите ми, защото без тях, моята ваканция нямаше да е толкова прекрасно.

Още статии по темата "Как прекарах лято":

Есе на тема

Накрая той завърши трудна учебна година и започна дългоочакваното лятната ваканция. Дойде дългите горещи летни дни. До късно вечерта прекарахме време в съда. С момчетата от съседната ни беше да играя футбол, аз бях вратар, имам много добра работа.

С родителите отиде на пикник с изключително красивото езеро. Беше много приятно да прекарват времето си. Ние окъпан в чистите води, пържени меса и зеленчуци, да играе бадминтон. Това лято се научих да плувам. Реших да се присъединят към басейна.

С баща си в ранните сутрешни часове отидохме риболов. Наистина се наслаждавах да губите време в близост до реката. Красотата и спокойствието на природата, е очарователно. С уловената риба, ние варени вкусна супа.

След вечеря отидох в чашите. Ние изгорени на борда на различни снимки. Изработени от картон и хартия направиха чудесни занаяти. Боядисани бои за стъкло. Старомоден играчки и плочи от глина. Тези Сувенири съм извел както моето семейство и приятели. Те бяха много щастливи.
В вечер, ние прекарват времето около лагерния огън, пяха, танцуваха, която се играе в най-различни вълнуващи игри. Жалко, да се раздели с нови приятели.

В края на лятото имах рожден ден, родителите ми и приятелите ми дадоха една чудесна почивка. Кафенето на лятната земята говорихме маса с много вкусни ястия. Всичко е украсена с балони, заемал различни вълнуващи състезания. Беше много забавно.
Те са добра почивка, ще очакваме с нетърпение към следващата.

Лятна почивка тази година съм се оказа интересно и запомнящо се. Всеки ден беше изпълнен със събития. С някои от тях да започне?

В началото на лятото, заедно със съученици, отидохме в лятна работа лагер. Ние трябваше да работим усилено: да премахнат поле от плевели, засаждане на разсад, премахване на мъртва дървесина в гората. Но най-важното за мен беше време без работа. Играхме много спортове, се състезаваха в различни спортове, проведени различни състезания. Харесва ми да се измисли и организира конкурентни програми - имам го добър в това, и момчетата са ме питат да го направя. Усъвършенстването на вечерта обикновено дискотеки, които също са всички харесали. Сприятелихме се един с друг, за да опознаят по-добре, отколкото в училище.

Когато се върнах у дома след лагера, родителите започнали ваканция, и отидохме на почивка в Крим през Феодосия. Скалисти плажове, прекрасна красива панорама, многобройни екскурзии - всичко това ми хареса. Мама и татко ме оставя да се гмуркате. И аз имам възможност да изучават живота на морското дъно. И все пак ние бяхме отседнали, воден парк, каране на катамаран, разходки на лодката, езда на кон. Почивка на морето е донесъл едно незабравимо преживяване!

След завръщането си от Крим отидох да остане с баба си и дядо. Аз не съм първият път, когато дойде при него през лятото, и аз имам много приятели в селото. Ние прекарваме дни плуване и риболов вечер ще големия весела компания. Сега, когато всичко отиде у дома си, приятелите наричат, пишете съобщения - да се споразумеят за нови назначения.

Лятна ваканция, въпреки че най-дългата продължителност, лети удивително бързо. Той е едва започва учебната година, но аз съм на изчакване за нови празници, нови преживявания, нови приятели, пътувания, обучение.

Есе на тема

Последно камбана в година поканата училище. Оценките са били изложени на блогове, както и появата на лятната ваканция ме поздрави. В първия месец на лятото прекарах в града с приятели. Играхме в двора на сутринта до вечерта, и то само при лошо време ще има някой по време на парти, за да играе на компютъра си или други игри, които са на разположение у дома.

След това отидох на почивка в детски лагер. Аз бързо се сприятелил с момчетата от неговия отбор. С съветниците, ние също много бързо стават приятели, те излязоха с различни задачи и дейности за нас. Всеки ден в лагера имаше интересни събития: военен "Summer мълния" в мениджъра за деня, в деня на Нептун, както и много, много концерти и състезания. От лагера пристигнах отпочинали и дори леко закръглена.

След почивка в лагера отидох на баба ми в селото, където чаках братовчед. От колко време си мечтаех за тази среща! Брат ми и аз сме най-добри приятели, но тъй като ние живеем в различни градове, можете да видите само по празници.

От всички забавно ваканция лятото с баба ми, ми хареса най-много. Всеки ден ние излезе с нови игри и забавления. Играхме бейзбол от собствените си правила, като се използват домашно приготвени прилепи и топка за тенис, строителни хижи, играе военни игри в гората, и дори успя да направи реална сал, че може да отиде с местното езеро, тихо накисване тегло от мен и брат ми.

Есе на тема

Лятна почивка винаги носят едно приятно изживяване. Зад са уроците, училищни звънци и почивката, както и пред - очакването за нещо добро.

Заедно със сестра ми ние се грижим за нашите зеленчуци. На нашата зелена градина на нарастващата копър, магданоз, киселец и репички. За нас е удоволствие да се полива и премахнал си зелена цветна леха. И това е много хубаво да чуя от майка ми за обяд следните думи: "Това, което чудесно вкусна салата се оказа на вашите зеленчуци! Това, което umnichki, моите момичета! ".

В достатъчно лятото: можете да се разходите с нейните приятели и гости на конгреса, както и различни игри, за да играят. Но най-вече аз очаквах едно пътуване до морето с родителите си. Най-накрая се научих как да се плува през лятото и е много щастлив за него.

Аз наистина харесвам морето. Тя е толкова дълбока и широка, и така тайнствено, че понякога плаши своята непредсказуемост. Морето е едновременно близко и далечно, топло и хладно. И това е хубаво в горещ летен ден, Потопете се в прясно хладната вода! И да се плува, гмуркане, изпръсквам!

На дома пристигането си сложи на морски раковини на масата и да ги приложите към ухото може да се разграничи от шума на прибоя. Можете дори да усетите силата на морски вълни, които лети, и, падайки върху камъка, ме хвърля в лицето на много ярък сол спрей.

Лято е летял с бързо, но това не е лошо, защото видях, бях с моите съученици, за да споделите с всичките си приятели и приятелки на летни впечатления.

Мисля, че следващото лято ще кажа с увереност: "Здравейте! Елате и ние ще се отпуснете и да се забавляват заедно! В края на краищата, ние го заслужавате! "

Есе на тема

Последният звънеца. Имаше време, в горещ летен, а в началото на лятната ваканция. За отлично края на учебната година, родителите ще извършват дълго ми и изглеждаше като мечта. Дадоха ми мека и пухкава като мечка, кученце. Бях много доволен от момчетата на улицата, ние се завтече и играеха, се качи на велосипеди, играе с кученце. Той обичаше всичко.

Първият път, заедно с верния си приятел - кученце, прекарах в село с баба и дядо ми, аз ги обичам много. Хареса ми, за да им помогне да из къщата и прекарват времето си в градината. Отидохме в гората за гъби и горски плодове, аз събрани букети от прекрасни диви цветя. Аз се насладят на природата и прекрасен птичи песни. Следобед плуване в реката в чиста и хладка вода. Вечерите прекарваха времето с приятелите си. Играхме различен и вълнуващи игри, пяха песни и танцуваха.

В средата на лятото родителите ми отидоха до морето. Беше страхотно време, ние прекарва известно време на пясъчния плаж, плуване и слънчеви бани. Ходихме на екскурзия до планините, където бях поразен от това колко живописна и красива природа. Каране на лодка по-голямата морето. Отидохме до зоологическата градина, храненето на животните, по-специално, за мен беше удоволствие с маймуните.

Ние посетите Делфинариума, където получи много положителни впечатления. Донесох вкъщи много интересни сувенири и фотографии, които в продължение на много години, ще се напомни на първото си пътуване до морето.

Родителите ми и аз често се оттеглиха на природата, почивка, варени каша и скара шишчета.

Дори и в нашия град дойде в цирка, за мен беше удоволствие с клоуните и обучени животни.

За съжаление, празниците минаха бързо, аз започна да се подготвя за обучението си. Моите родители ми купиха нови дрехи и ученически пособия.

Лятото ми донесе много ярки впечатления и незабравими мигове.

Есе на тема

Лятна почивка от всички училищни празници, ми харесва най-много, тъй като те са много дълги и се случи през летния период. Лято - това е един от най-добрите сезони на годината, която предоставя много възможности за прекарване на времето. Можете да прекарате дни ходи по улицата, вместо да си седи вкъщи. За да отидете на море, езеро, река. Насладете се на природата.

Лятна почивка аз все още ги харесват, защото слънцето изгрява рано и залязва късно. Дните са много дълги, а нощите са топли. Можете да излизат през нощта и да гледате залеза. След залеза, можете да седнете или разходка по улиците, наслаждавайки се на топлия въздух, да слушате щурците и да се насладите на вечер звездното небе.

можете да играете през лятната ваканция в различни спортни игри: футбол, волейбол. Можете просто да се разхожда и да се насладите на красотата на лятото като цъфнали дървета, цветя. През лятото много хора, тръгнали на море, река, плуване, слънчеви бани, да се забавляват. Летни почивки са едни от най-любимите празници сред децата в училищна.