Вътре пасаж

Управление в играта с помощта на клавиатурата. За да преместите използвайте клавишите със стрелки "ляво" и "дясно". За да се понижат, използвайте стрелката "надолу" ключ. "Нагоре" натиснете, за да скочи на стрелката. Накрая, за да вземете нещо, задръжте натиснат правото CTRL ключ. Бъдете внимателни, по подразбиране е правилният CTRL.

Съвет за всички в бъдеще. Когато се опитате да отворите вратата, обърнете внимание на, където има на главния герой. Той не можеше да го отворите, когато той стои прав върху него. Това означава, че трябва да се изправят, за да отстрани. Царевична нива тайна люк едва видими, така че е малко по-сложно, но не забравяйте, посочени по-горе.

Първи Вътре преминаването на играта в StopGame.Ru портал. Преместете се в дясната част на гората, да се катери по скалите, с помощта на дневник, в която искате да скочи. Скоро ще се озовете в близост до оградата, през която момчето лесно пълзи през.

Плъзнете надолу, ще видите един камион с хората. Ръководител на дясно и слез на падналия резервоара. Скрий зад него, докато двама непознати, не изчезнаха в маски. Продължавай. Оградата е твърде висока, за да се изкачи през него просто няма да работи. В близост се намира един стар хладилник. Подход го и затегнете десния CTRL. Натиснете хладилника във всяка посока, за да се преобърне. За пореден път задръжте натиснат клавиша CTRL, като във всяка част на хладилника. Натиснете го по целия път надясно. Качи се на хладилника, като натиснете клавиша със стрелка "нагоре". Нейното собствено ползване, за да получите през оградата.

Разходка покрай оградите. Слез на следващия склон, вземете кутията метал в ляво и я натиснете в дясната страна. Отпадането в полето за яма, плъзнете го към дясната скала, да се катери по него, а след това - на самата скала.

Разходете се до езерото. Отиди от другата страна. За вас ще гонят куче. Тръгнете надясно и Скочи със засилка на клон висящи от скала. Следвайте напред. Успоредно с това ще се вози на микробуса. След скача надолу, веднага се скрие под каменна плоча от лявата страна. Така че няма да забележат.

Вътре пасаж

Скриването под камъни от машината.

Скоро отново ще видите същото микробуса. Разходка, игнорирайки светлините са включени. След като изгони човек с фенерче. Бягайте далеч от него. Преди локва скок да успявам да получа муха и да не падне. Следваща ще бъде една малка ремарке зад която трябва да се скрие от другия мъж в пикапа. Когато той ще мине така, че светлините не блестят пред вас, а след това се изчерпят и си отиват по пътя си. Само на няколко метра, ще трябва отново да преодолее следващото дневника.

Върнете се надолу по склона, да избяга от кучетата. Вие ще трябва да скочи през трета дървен материал. В края на краищата, преследването на спирките, които да скочи в езерото.

SECRET. Тук можете да намерите първото странно устройство под формата на светлинен топка. Така че, се изкачи до повърхността на езерото и плуват по целия път на ляво. Къде се гмуркат под водата и да видите една малка вратичка, чрез която човек може да плава по-наляво. Ще бъдете отведени в тайна пещера. Отиди наляво и скочи върху перваза. Вземете един огромен лъч, задържане на десния клавиш CTRL. Замахна нейният начин да опровергае право (трябва да се запази гредата няколко пъти, за да кликнете върху "левият" стрелката и клавишите "правилните"). На лъча, отидете на дървения мост до странното устройство. Хванете го, задръжте натиснат клавиша CTRL, след което дръпнете наляво. Така че можете да го унищожи! Същото трябва да се направи с всички други устройства, които ще срещнете по пътя.

Вътре пасаж

Ето как трябва да се преобърне на лъч да унищожи първата тайна устройството.

Отваряне на нов постижение - "В мътната вода."

Върни се на мястото на езерото, от което се носеше в ляво. Плувайте в дясно и имайте предвид, че колата на моста грее директно във водата. Трябва да се потопите много преди това място и да го плава изключително под водата. В противен случай, ще загинат.

Излизането на езерото, течаща през пътя и да се надолу по хълма и да отидете в царевичната нива.

SECRET. На мястото на поле с царевица, където ще бъде окосена трева и ясно ще видите неговия характер, е люка, водещ към таен бункер. Лука е на видно място, но е трудно да се разпознае. Просто задръжте натиснат клавиша CTRL и вашия характер, автоматично ще го хванат. Издърпайте нагоре и да отвори люка. Ако стоиш на нея, тя няма да се излюпят отворени!

Вътре пасаж

Правилното местоположение на люка.

Той получи нова постижение - "Работа на терен".

След напускане на царевичната нива, превъртете надясно, докато се окажете в близост до огромна плевня. Там виси на въже. Скочи, за да го вземете и се катеря нагоре. За да се отърси и да скочи през прозореца в дясно. Вземете най-горния етаж и скочи на земята. Отиди до лявата страна, до заключената врата. Вземете бара, задръжте натиснат клавиша CTRL право, а след това го вдигнете нагоре с помощта на съответния бутон.

Отвори вратата, просто се движат наляво. Преместване заедно с пилета от дясната страна. Налице е странно устройство. От лявата страна има голям лост. Има и лост на генератора, по същия червен цвят. Издърпайте първи три пъти лоста на генератора да го стартирате. На следващо място, се движат от дясната страна, по целия път до стената. Преодолейте тя просто няма да работи.

В горната част на дървена греда има купа сено. Ако успеете да го изгуби, а след това може би ще бъде в състояние да отиде по-далеч. Стоейки близо до стената, заедно с пилета, бягай наляво към вертикалната част на ръката. Направете всичко, без да спира да пилета малко зад вас. Дръпнете лоста, та го хване за десния клавиш CTRL и докато държите клавиша стрелка "наляво". Чрез тази тръба на механизма започва да смуче във всичко наоколо. Същото ще се случи с пилетата, ако те са в непосредствена близост. Пилета летят през друга тръба, която е насочена към купа сено. Рик ще падне надолу. Плъзнете топчето до дясната стена и да го използвате, за да се изкачи над нея.

Преместете надясно, отидете на покрива и да следват до края. С движение на проекта, скочи надолу, за да кацне на каруцата с мъртви прасета.

Отваряне на нов постижение - "Нож-GUF-NaF".

Махай се назад и също настоява каруцата до дървената ограда в дясно. С него се изкачи нагоре и работи допълнително, скачане на земята с червеи.

Когато ходиш през блатото, а след това непрекъснато скочи чрез натискане на бутона "нагоре". Качи се през металната решетка и мине през друга част от блатото.

Продължете направо, докато не започне да не гони луд прасе. Направо над него, ако не искате, че събори на земята. В края на краищата, вие ще трябва да се направи прасе блъснал в дървена врата на хамбар в дясно. Влезте вътре и да видим, че прасето не иска да се успокоят.

Скачането над него, за да тече от дясната страна. Ще има метална стена. Направи прасе в него се разби. Тя загуби съзнание.

Виждате ли, от задната страна на нейния деликатен червей? я достигне, вземете, задръжте натиснат клавиша CTRL право и дръпнете наляво. Ще получите червея, но прасето ще стане нормално. Натиснете прасето от същия клавиш CTRL към лявата страна, в средата на стаята. Тук, на тел висящи някои каска като лампа. Качете се на прасето и преминете към каската. Сега сте на шофиране на някои хора във фонов режим.

Вътре пасаж

С тези каски (манипулатори), който все още не е даден момент ще контролира зомби хората.

Вие виждате двама души в клетка в ляво и един от дясно на него. Но има и четвърти човек. Просто задръжте натиснат стрела "правото" на този четвърти падна на перваза от лявата страна. Сега, след като всичките четири души на едно и също ниво, идват двамата с дървени порти на клетките в лявата част на екрана. Задръжте натиснат клавиша CTRL, за да сграбчи две тяхната клетка. Без да отпускате бутона, посочи другите двама там. Когато всичките четири ще се възползват от клетката, а след това задръжте натиснат клавиша стрелка "нагоре", за да се повиши баровете.

И четиримата отидете на правото върху дизайна, вземете за нея и плъзнете наляво. Унищожаването всичко, което може буквално скочи момчето надолу и се качи по дъските.

ЗАБЕЛЕЖКА. За да преминете от страна на манипулатора в рамките на късата игра на Inside StopGame.Ru, трябва да задръжте натиснат клавиша стрелка в същото време "надолу" и надясно CTRL. Само по този начин!

Отиди на дясно и повдигнете желязната порта, за да се измъкнем. Следвайте нататък, през мястото, където на фона може да се види с промити мозъци хора.

Скоро ще видите високо висяща верига. Вдясно от него, на земята има количка. Натиснете го по целия път от дясната страна, към колелото. Така веригата падне до най-ниската възможна височина. Вие ще бъдете в състояние да скочи върху него. Качи се и с люлеещ прав скок на издатината. Отворете прозореца и се изкачи вътре в сградата.

Отиди надясно, докато не се намери по стълбите. Качи се на него. Не е необходимо да се изкачи до края и скочи на дървено скеле в ляво. Вижте виси на въжето на борда? Вляво от тях на стената е лост на панела. Дърпане на лост, можете да намалите или да увеличите дъската. Но първо, натиснете съвет по целия път от дясно, така че те в крайна във фонов режим отиде по целия път на ляво. Съставено всичко това през дясната CTRL.

Вътре пасаж

Ето как трябва да се обърне на борда.

Отиди на лоста, издърпайте до повдигане на дъската. И сега за самите стълбите да изплуват на повърхността, скочи на платформата в ляво, а оттам - за да разпръсне окачен на борда, най-близък край на което завивате надясно. Направо към перваза горе и вляво, за повече. Отиди на ляво, където в края на дъската, за да видите в безопасност. Натиснете го надолу, но бъдете готови да избяга с правото на тънката дъската. Сейф, прикрепен към нея, и му тегло Break борда. Ако ще се прави на него, тогава ще падне от голяма височина, и ще се счупи. Да избягаш от борда на правилното необходимостта, като същевременно се гарантира в края на скока.

Слез долу и отиде в дупката, която е направил сейф. Скочи долу.

SECRET. След скача надолу, имайте предвид, че има решетка на лявата стена. Ходиш до него и издърпайте така, че отворен проход. Качи се през вентилите и се окажете в една тайна стая. Унищожи друго странно устройство!

Нов постижение - "през ​​лявото рамо."

Отиди на дясно, докато стигнете до тунела с релси. В центъра е лост. За да започнете, изтеглете го, за да отворите тунел във фонов режим. В дясно има рамо на жицата. Направо върху него, с помощта на проекция в дясно.

Но за сега, не мога да направя това. Първи скок от страна на манипулатора.

ЗАБЕЛЕЖКА. За да преминете от страна на манипулатора, трябва да задръжте натиснат клавиша стрелка в същото време "надолу" и надясно CTRL.

Сега дръпнете лоста за затваряне същата ниша. В този случай, както хора, трябва да са в чужбина. Отново скочи върху ръката и след това разтворете двама души в различни ъгли. И сега ги изпратят да се срещне с приятел. Те трябва в същото време да се изправи на две различни бутони. Направо от страна на манипулатора.

Мини през вратата от дясната страна. Качи се по стълбите и следвайте дясната ръка. След поредица от скокове, се спускате на покрива. На ръба ще трябва да скочи до правото да се хване на тръбата.

Нов постижение - на "Grim фундамента."

Изкачи обратно тръбата към върха. Придвижване през покрива, скачайки от един в друг. Когато падне, а след това да премине през разрушена сграда. Внимателно се доближава до ръба на сградата и задръжте стрелката "надолу". Така че можете да се понижат тръбата.

Активният от странна машина, която ще бъде периодично да свети в една посока и след това в друга посока. Малко по-вдясно има още една и съща. Но засега не бързат: премахнете устройството, отново дръпна лоста. Разходка по пътя на дясно и ще видите на вала с подемник. Задръжте натиснат клавиша CTRL и повдигнете вратата. Върнете се на лоста и да активирате машината за сигурност.

Продължете да следвате светлината. Скрий зад дървени стълбове, и след това отново да шофират. Трябва да се разбере. Надпреварата за лифт и натиснете червения бутон, който е дясната CTRL.

Слез долу и падна повсеместно, се окажете в капан. Ще трябва да се прави на зомби човек. Когато всичко върви, вие се движите. В един момент ще видите район, ограден жълтата линия. Ако сте в тази зона, когато спрете в същото време с цялото необходимо, за да скочи. Ако оставите тази област, то вече не е скок. Следващата зона е едно и също необходимостта да се развиват в обратна посока, а след втори завой надясно.

Веднага след като забележите (можете да чуете кучета лаят), а след това работи в дясно и скочи през прозореца. Разходка на няколко крачки напред и да чуе кучето лае отново. Тя ще се движи с вас, който се вижда на заден план. Върви напред, за да спрете и издатина. Изчакайте, докато кучето тичам нагоре близо до вас и след това бързо да скочи върху перваза. Сега, не се колебайте да се изпълнява в дясно и скочи на рамото на обесване (каска на жицата). Ако просто се изкачи до перваза, кучето ще има време да се изравнят с вас.

Количката и ZOMBIES

Чрез контролиране на зомби човек, вземете количката, държейки дясната CTRL и ролка надясно. След като дъното е проекция, а след това скочи върху него.

Вътре пасаж

Чрез контролиране на зомби човек, ние се движат от местоположението, висеше на тел.

Не е нужно да отидете на червеното поле в дясно, защото това, което трябва да се движат. След скача надолу, вие ще бъдете в състояние да се придържат към рамото отново без никакви проблеми. В същото време момчето отиде в червената кутия и я натиснете в дясно до бутона в пода. Този бутон отваря преминаването в горната част, където релсите и зомбирани хора.

Върнете се на перваза и да го използвате, за да скочи и закачен на каската. Преместете количка човек зомби с момчето в дясната страна.

На следващия екран, всичко ще бъде по-сложно. Необходимо е да се движи количката по целия път от дясната страна, където има закрит пасаж. Има още едно рамо, над релсите. И така, това зомби човека трябва да се придържат към втората част на ръката. След това ще излезе от картонена кутия още едно зомби. Вземете количката и да го премести в ляво, така че момчето висеше на самотна платформа в случая на което падна върху него, а не в ямата.

Вътре пасаж

Това е всичко, объркан в тази ситуация!

По този начин се освободи количката, да се катери по него, а след това скочи върху моста с един бутон на пода. Стойка зомбита върху бутона, така че отвори проход в дясно. След това, задръжте натиснат "надолу" и кликнете върху дясната CTRL. И първото зомби, и момчето да скочи от манипулаторите. Отново след центриране каска на момчето да се контролира зомбита към отворената врата. Тичай до количката и го преместете с момчето през отворената преминаването на дясно.

В дъното се вижда огромен люк. Оставете количката, така че момчето е надвиснала над левия ръб на люка. Отидете зомби човек до перваза с лоста и дръпнете лоста не е напълно го отвориш. Много освободи всички ключове, задръжте стрелката "надолу" и кликнете върху дясната CTRL. Момчето трябва да имат време да летят през отворения люк, докато се затвори. Вие ще се окажете във водата.